Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 27. | János

Változik az ügyfélfogadás rendje

Létrehozva: 2021. március 25.  |  Utoljára frissítve: 2021. március 25.

Az ügyfeleink egészségének védelme érdekében 2021. március 29-től - határozatlan ideig halaszthatatlan helyi adóügyekben szerdai napokon /09.00-17.00/ tartanak személyes ügyfélfogadást az önkormányzati adóhatóságnál


Önkormányzati adóhatóságunknál már jó ideje, csaknem minden helyi adóügy online is intézhető, amihez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra van szükségük. Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás amellett, hogy napjaink alapvető elvárása, jelentősen gyorsítja is a kommunikációt az ügyfél/adózó és a hivatal között. Nem kell sorban állni a postán sem egy irat átvételénél, sem a válasz feladásánál. A gazdálkodó szervezeteknek, közte az egyéni vállalkozóknak immár több éve kötelező a helyi adóügyek elektronikus úton történő intézése. Az ügyfélkapuval rendelkező magánszemélyek pedig választhatják az elektronikus ügyintézés lehetőségét. /Ennek részleteiről honlapunkon a Tájékoztatók között ITT olvashatnak./

 

Az ügyfélszolgálatunk személyes felkeresése helyett – különösen koronavírus idején - célszerű önkormányzatunk online szolgáltatásit igénybe venniük, akkor is, ha egyébként nem kérik az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

A március 15-i fizetési határidő leteltét követően ismét kénytelen voltunk az Önök és ügyintézőink védelme érdekében visszaállni a heti egy napos személyes ügyfélfogadásra. A koronavírus helyzetre való tekintettel önkormányzati adóhatóságunk csak előre egyeztett és lefoglalt időpontban tudja fogadni személyesen az ügyfeleket. Online időpont foglalás honlapunkon Innen indítható.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóság arra kéri Tisztelt Ügyfeleit/Adózóit hogy elsősorban elektronikus úton, illetve e-mailben, illetve telefonon lépjenek kapcsolatba munkatársainkkal.

 

Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval összefüggő nyomtatványt szeretnének, elsősorban használják az Elektronikus önkormányzati portált  https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , illetve honlapunkat www.eger.hu . Ha információt szeretnének, hívhatják központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készéggel állnak az Önök rendelkezésére! Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett ügyfél. E-mail címünk: ado@ph.eger.hu

 

Önkormányzati adóhatóságunk teljes egészében biztosítja helyi adó ügyekben az elektronikus ügyintézést, így otthonról minden ügy indítható, intézhető és befizethető az adó is. Az Elektronikus Önkormányzati Portál ITT ügyfelei számára biztosítja elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, adatbejelentéseiket, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat az önkormányzatunknál. Bővebben a részletekről honlapunkon olvashatnak / https://www.eger.hu/hu/adougyek /.

 

Köszönjük, hogy adókötelezettségek betartásával és adófizetéseikkel hozzájárulnak Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez. Továbbra is jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek, munkatársaiknak és családtagjainak egyaránt!

 

Eger, 2021. március 25.


Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!