Eger, Stadion utca 8
Közzétételi egység: Hirdetmények
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata versenyeztetési eljárás útján bérbe kívánja adni az önkormányzat kizárólagos tulajdonát képező egri belterületi 6642/10 hrsz-ú, természetben Eger, Stadion utca 8. szám alatt elhelyezkedő ingatlan cca 4.485 m2 térmértékű részét az alábbi feltételekkel:
Az ingatlan megjelölése:
Helyrajzi szám: egri belterületi 6642/10 hrsz.
Tulajdonos: Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata (3300 Eger, Dobó tér 2.)
Elhelyezkedés: Eger, Stadion utca 8.
1. Pályázat célja: Az egri belterületi 6642/10 hrsz-ú ingatlan cca. 4.485 m2 területű részének bérbeadása teniszpálya felújítása és működtetése céljából.
2. Bérbeadás időtartama: a szerződéskötés napjától számított 5 év, mely a bérlő kérelmére 5 évvel meghosszabbítható.
3. A pályázó név megjelölésével, a megvalósítani kívánt beruházás műszaki és költségvetési adatainak részletes leírásával pályázhat.
4. Megtekintés időpontja: Előre egyeztetett időpontban.
5. A pályázati dokumentáció rendelkezésre bocsátásának helye, ideje, a pályázatra vonatkozó kérdések feltevésének, az esetleges további információszerzés helye, ideje: ügyfélfogadási időben (hétfő: 13-16 óra között; szerda 8-12 óra és 13-17 óra között, péntek 8-12 óra között) Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Vagyongazdálkodási Irodáján (Forgácsné dr. Jakab Katalin, 10-es iroda, 36/523-732, jakab.katalin@ph.eger.hu).
6. Pályázati dokumentáció átadásának nincs ellenértéke.
7. Közművek: teljesen közműves
8. Meghirdetés módja: Eger Megyei Jogú Város honlapján, a helyi újságban, Tv Eger képújságjában, az Önkormányzat hirdetőtábláján
.
9. A megajánlható bérleti díj minimális összege: nettó 1.890.000 Ft/év + Áfa
A bérleti díj befizetése havonta történik az önkormányzat által kiállított számla alapján. A bérleti jogviszony időtartama alatt a bérleti díj minden év május 01. napjától a Központi Statisztikai Hivatal által az előző évre megállapított fogyasztói árindex mértékének 100 %-val automatikusan megemelkedik. Az első emelésre a bérleti szerződés megkötését követő év május 01-jén kerül sor.
10. Pályázati biztosíték:
Pályázati biztosíték összege: nettó 472.500,- Ft.
A pályázati biztosíték összege óvadékként a tulajdonosnál marad. A pályázati biztosíték megfizetése előfeltétele a pályázaton való részvételnek. A pályázati biztosíték befizetésének igazolása a befizetés banki igazolásával történik a pályázat benyújtásakor. A befizetés a Raiffeisen Bank Rt. 12033007-00102883-00100003 számú számlaszámra teljesíthető 2018. április 16. napján 09 óráig.
A pályázati biztosíték kamatmentesen visszajár:
- a kiírás visszavonásával,
- az eljárás eredménytelenségének megállapításával
- a nyertes pályázó kivételével az ajánlattevők részére az eredményhirdetéstől számított 15 napon belül.
Nem jár vissza a pályázati biztosíték, ha:
- a megkötött, szerződést biztosító mellékkötelezettséggé alakul át, vagy beszámításra kerül
- a pályázó a borítékbontást követően a pályázattól visszalép,
- a pályázó az ajánlati kötöttség időtartama alatt az ajánlatát visszavonja,
- a szerződésnek az eredményhirdetést követő 30 napon belüli megkötése neki felróható, vagy az érdekkörében felmerült más okból hiúsult meg.
11. Ajánlati kötöttség időtartama:
Az ajánlattételtől számított 15 nap.
12. Az eljárásban való részvétel további feltételei: cégszerűen aláírt nyilatkozat az alábbi tartalommal:
- A tevékenység megkezdésének időpontja;
- Az ajánlattevő nem áll végelszámolás, csődeljárás vagy felszámolási eljárás hatálya alatt.
- Az ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy egy évnél régebben lejárt vám-, társadalombiztosítási járulék, vagy központi és helyi adóhatóság által nyilvántartott adófizetési kötelezettsége, továbbá elkülönített állami pénzalappal szemben fennálló fizetési kötelezettségé nincs.
Ajánlattevő csatolni köteles 30 napnál nem régebbi cégkivonatot és aláírási címpéldányt legalább egyszerű másolatban.
13. A bérlőtől elvárt felújítási igény:
- Biztonsági kamera rendszer kiépítése,
- Nyílászárók cseréje,
- Beléptető rendszer kialakítása,
- Terasz, büfé pihenő tér teljes felújítása,
- Teniszpályát megvilágító testek cseréje LED),
- A környezet parkosítása,
- A teniszpálya téli üzemeltetésének biztosítása,
- A városi műjégpálya kialakítása és idényszerű működtetése.
A teljes beruházás összege 24 MFt, amelyből a szerződés megkötésének évében az elvárt műszaki tartalom ismeretében minimálisan 12 MFt, a futamidő hátralévő részében az 5+5 évben 6+6 MFt összegű beruházás megvalósítása szükséges.
14. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, aki:
végelszámolás alatt áll, vagy az ellene indított csőd-, illetve felszámolási eljárás folyamatban van;
egy évnél régebben lejárt vám-, társadalombiztosítási járulék, vagy központi és helyi adóhatóság által nyilvántartott adófizetési kötelezettségének, továbbá elkülönített állami pénzalappal szemben fennálló fizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha a hitelező az adósság későbbi időpontban történő megfizetéséhez írásban hozzájárult;
korábbi - három évnél nem régebben lezárult - az Önkormányzat által kiírt pályáztatási eljárásban általa a valóságnak megfelelően ismert, de ettől eltérően közölt adatot (a továbbiakban: hamis adat) szolgáltatott.
Nyilatkozatát, illetve a szükséges egyéb dokumentumokat nem, vagy hiányosan csatolta, illetve azok alapján nem állapíthatók meg egyértelműen az elbíráláshoz szükséges információk.
15. Pályázat benyújtásának helye és ideje:
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Vagyongazdálkodási Irodája. Az ajánlattevők ajánlataikat zárt borítékban, hivatalos cégszerű aláírással, a pályázatra utaló jelzéssel (Teniszpálya) személyesen vagy meghatalmazott útján nyújthatják be.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező nyilatkozatát:
- a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására,
- az általa vállalt szolgáltatásokra és kötelezettségekre,
- az ajánlati kötöttségre vonatkozóan,
- a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (2) bekezdésében meghatározott esetekben az ott előírtakra
- a 13. pontban meghatározott kötelezettségvállalásra vonatkozóan.
Ezen túl az értékelési szempontok vizsgálatához szükséges dokumentumok:
- elvégezni kívánt beruházás műszaki tartalma
- elvégezni kívánt beruházás előzetes költségvetése.
Benyújtás határideje: 2018. április 16. 10 óráig, személyesen vagy megbízott útján.
16. Borítékbontás helye és ideje:
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2. sz. tárgyalóterme.
Bontás ideje: 2018. április 16. 10:30
17. Eredményhirdetés helye és ideje:
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2. sz. tárgyalóterme.
Eredményhirdetés ideje: 2018. április 19. 14:00
18. Értékelési szempontok:
• A megajánlott bérleti díj mértéke.
• A megvalósítani kívánt beruházás műszaki tartalma, a beruházás költségének mértéke és kötelezettségvállalás a beruházás elvégzésére.
• Vállalnia kell, hogy a beruházás összege 24 MFt, amelyből a szerződés megkötésének évében az elvárt műszaki tartalom ismeretében minimálisan 12 MFt, a futamidő hátralévő részében az 5+5 évben 6+6 MFt összegű beruházás megvalósítása szükséges.
• A pályázónak rendelkeznie kell teniszoktatásra vonatkozó végzettséggel, vagy vállalnia kell, hogy a bérleti szerződés időtartama alatt ilyen képesítéssel rendelkező személyt alkalmaz.
A bírálati szempontok azonos súllyal kerülnek megítélésre.
19. Szerződéskötés:
Az eredményhirdetéstől számított 15 naptári napon belül.
A versenyeztetési eljárás eredményét a Versenyeztetési Munkacsoport állapítja meg.
Munkacsoport tagjai: Jogi Iroda, Vagyongazdálkodási Iroda, Városüzemeltetési Iroda, Gazdasági Iroda, Kovács Géza az Egri Városi Sportiskola Igazgatója, Martonné Adler Ildikó alpolgármester, Petrovai József sportügyi ügyintéző.
Az eredményről a Városgazdálkodási Bizottság dönt.
20. Egyéb feltételek:
Az önkormányzat fenntartja magának a jogot, hogy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén jogosult az eljárásban soron következő helyezettjével szerződést kötni. A kiírásban szereplő, pályázati feltételek, illetve szabályok változtatásának jogát a pályázat kiírója fenntartja magának.
Az önkormányzat fenntartja magának a jogot, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik ajánlattevővel se kössön szerződést, és ily módon a pályázatot, akár indoklás nélkül is, eredménytelennek minősítse.
A pályázat benyújtása az ajánlattevő részéről a pályázati feltételek elfogadásának – ideértve Eger MJV Önkormányzatának az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásról szóló 35/2015. (X. 30.) Rendeletében és annak mellékleteiben foglaltakat is –, illetve ezen feltételek melletti ajánlattételnek minősül.
Felelős: Habis László Polgármester
Szűcs Tamás Vagyongazdálkodási Iroda vezetője
Dr. Bánhidy Péter Aljegyző, Jogi Iroda vezetője
Gazdasági Iroda, Városüzemeltetési Iroda
Határidő: 2018. május 31.