Tájékoztatás igazgatási szünetről
Eger MJV Önkormányzata Közgyűlése a 89//2024 (II. 22.) határozatában foglaltak szerint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján Eger MJV Polgármesteri Hivatala valamennyi telephelyén (a Dobó István tér 2.szám és a Kossuth Lajos utca 28.szám alatt) 2024. július 22. napjától 2024. július 26. napjáig igazgatási szünetet rendel el.
Az igazgatási szünet ideje alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel!
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Városüzemeltetési Irodájának Kegyeleti ügyfélszolgálata 2024. július 22-én, 24-én és 25-én 8 órától 12 óráig a 06 20 290 3275 telefonszámon hívható.
Sürgős, halaszthatatlan ügyek esetén a hivatal az alábbi email címen érhető el:
ugyelet@ph.eger.hu
Az igazgatási szünet időtartama alatt azonnali ügyintézésre nincs lehetőség, azonban ügyfélkapun keresztül, illetve postai úton kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható valamennyi tárgykörben.
2024. július 29-től a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.
Szíves megértésüket ezúton köszönjük!