Pályázati felhívás
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala nyílt licites eljárás keretében meghirdeti bérbeadásra a kizárólagos tulajdonát képező, a Polgármesteri Hivatal Eger, Dobó István tér 2. szám alatti, 4971 hrsz-ú épületében található, Bajcsy-Zsilinszky utcai külön bejárattal rendelkező, 63 m2 alapterületű nem lakás célú helyiséget az alábbi kiírás alapján:
Az ingatlan forgalmi értéke: nettó 17.900.000 Ft
Az induló legalacsonyabb éves bérleti díj: nettó 2.148.000 Ft
Pályázati biztosíték összege: 537.000 Ft
Licitlépcső: 10.000,- Ft
Licitálás helye: Eger MJV Polgármesteri Hivatala, 3300 Eger, Dobó István tér 2. Licitálás és eredményhirdetés időpontja: 2017. január 9. 10.00 óra
A bérleti jogviszony időtartama: szerződéskötés napjától számított 5 év.
Szerződéskötés: az eredményhirdetéstől számított 15 munkanap.
A bérleti díjból kedvezmény adható az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásáról szóló 35/2015. (X.30.) rendelet 2. mellékletének 4.1 pontjában felsorolt preferált üzleti profilokra.
Közzététel módja: Szuperinfó, Városi Televízió képújság, az Önkormányzat hivatalos hirdetőtáblája, Eger város honlapja.
A bérleti díj befizetése havonta történik a bérbeadó által kiállított számla alapján. Induló éves bérleti díj minden évben a KSH által közzétett fogyasztói árindex 100%-val emelkedik. Első emelésre 2017 májusában kerül sor.
A licites eljáráson történő indulás feltétele az 537.000 Ft összegű pályázati biztosíték befizetése. A pályázati biztosíték befizetése az induló nettó bérleti díjon történő ajánlattételnek minősül. A pályázati biztosíték összege nyertesség esetén óvadékként a kezelőnél marad. A helyiség leadása esetén az óvadék teljes mértékben visszajár, amennyiben nincs hátraléka a bérlőnek.
A befizetést a Polgármesteri Hivatal Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12033007-01330433-00100008 számú számlaszámára kell teljesíteni 2017. január 6. 12.00 óráig.
Az ingatlan megtekintésére az 521-984-es telefonszámon történő előzetes egyeztetést követően van lehetőség.
A Polgármesteri Hivatal fenntartja azon jogát, hogy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén jogosult a licit soron következő helyezettjével szerződést kötni.
Az ajánlatok bírálati szempontja: a legmagasabb összegű ellenszolgáltatás.
Az ajánlati kötöttség a szerződéskötés napjáig fennáll. Amennyiben a szerződéskötésre a nyertes pályázó érdekkörébe tartozó okból ezen idő alatt nem kerül aláírásra, úgy a pályázati biztosíték a kiírót illeti meg.
Nem jár vissza a pályázati biztosíték, ha:
- Az ajánlattevő a licit megkezdését követően a licitálástól visszalép,
- Az ajánlattevő az ajánlati kötöttség időtartama alatt az ajánlatát visszavonja,
- A szerződésnek a felhívásban megjelölt időn belüli megkötése neki felróható, vagy az érdekkörében felmerült más okból hiúsult meg.
A licites eljáráson résztvevő köteles bemutatni:
- 30 napnál nem régebbi keltezésű, cégbíróság által kiadott cégkivonat eredeti vagy közjegyző által hitelesített másolati példányát, egyéni vállalkozó esetében a vállalkozói igazolvány Okmányiroda által hitelesített másolati példányát, magánszemély estében pedig a személyazonosság igazolására szolgáló dokumentum másolatát. Amennyiben a cégkivonat szerint az ajánlattevő és/vagy az alvállalkozó cégügyben el nem bírált módosítás van folyamatban, akkor a vonatkozó változásbejegyzési kérelem másolati példánya is csatolandó
- Cégszerűen aláírók aláírási címpéldányának hitelesített másolati példányát. Ha a cégjegyzésre jogosult és az ajánlatot aláíró személye különböző, akkor csatolandó a kötelezettségvállalásra feljogosító, a meghatalmazott aláírását is tartalmazó, eredeti, cégszerűen aláírt meghatalmazás és a meghatalmazást cégszerűen aláírók aláírási címpéldányának hitelesített másolata.
- Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata és az EVAT Zrt. felé nincs bérleti díj és adók módjára behajtható tartozása.
A licit egyéb feltételeit az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásról szóló 35/2015 (X.30.) önkormányzati rendelet és annak 1. számú melléklete tartalmazza.
A licites eljárással kapcsolatban érdeklődni lehet Eger MJV Polgármesteri Hivatala Vagyongazdálkodási Csoportjánál a 36/521-984-as telefonszámon vagy a simko.dalma@ph.eger.hu e-mail címen.