Pályázat Hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére
Eger MJV Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Eger MJV Polgármesteri Hivatal Adó Iroda Hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Heves megye, 3300 Eger, Dobó István tér 2.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. tv. alapján jegyzői hatáskörbe tartozó hagyatéki eljárások lefolytatása.
- Hagyatéki leltárfelvétele, továbbítása az illetékes közjegyzőnek
- Kérés esetén helyszíni leltárba vétel
- Jogszabályban meghatározott esetekben biztosítási intézkedések foganatosítása
- Társhatóságok megkeresése, együttműködés a gyámhatósággal.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság
• Cselekvőképesség
• Büntetlen előélet
• Középiskola/gimnázium, informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
• Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Főiskola
• Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
• ASP szakrendszer ismerete és gyakorlati használata
• Közigazgatási alapvizsga és szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
• Terhelhetőség, Önálló, minőségi, hatékony, precíz munkavégzés, ügyfélorientáltság,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Fényképes önéletrajz (a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 9. § (1) alapján. Iskolai végzettséget és képesítést igazoló bizonyítványok másolata. Hatósági erkölcsi bizonyítvány (három hónapnál nem régebbi) vagy igazolás a megkéréséről. Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléshez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 3.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Eger MJV Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3300 Eger, Dobó István tér 2 . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2304-93/2021 , valamint a munkakör megnevezését: Hagyatéki ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A benyújtott dokumentumok és a meghallgatáson tapasztaltak alapján a kiválasztásról a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. Az eredménytelenül pályázókat írásban értesítjük. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 7.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.eger.hu honlapon szerezhet.