A Kabinet Iroda titkársága Ügyrendje
Közzétételi egység: A szerv alaptevékenysége, feladat-, és hatásköre
Hatályos: 2025. március 1-től
Polgármesteri Titkárság (csoporthoz nem tartozó, közvetlenül az irodavezető alá rendelt munkakörök):
1. A polgármesteri és alpolgármesteri feladatkörökkel összefüggő ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása.
2. A polgármester, alpolgármesterek protokolljának egyeztetése.
3. A polgármester, alpolgármesterek feladatellátásával összefüggő programok, rendezvények előkészítésében, szervezésében, lebonyolításában történő közreműködés.
4. A polgármester, alpolgármesterek programjainak egyeztetése a szakirodákkal, intézményekkel, gazdasági társaságokkal. Szükség esetén a meghívók, illetve a programokat érintő forgatókönyvek továbbítása.
5. A polgármester, alpolgármesterek feladatköreihez kapcsolódó egyéb adminisztrációs, iratkezelési feladatok ellátása.
6. Közreműködés a polgármesterek, alpolgármesterek fogadóóráinak megszervezésében.
7. Közbiztonsággal, polgárvédelemmel kapcsolatos feladatok (közbiztonsági referens):
a. Veszély-elhárítási tervek elkészítésében, katasztrófavédelmi felkészítésekben történő részvétel.
b. Közreműködés a lakosság felkészítésében, tájékoztatásában.
c. Közreműködés a lakossági riasztó rendszer működőképességének és karbantartásának ellenőrzésében.
d. Részvétel a polgári védelmi kötelezettség alatt álló állampolgárok katasztrófavédelmi szervezetbe történő beosztásában, a szervezetek kiképzéseinek és gyakorlatainak előkészítésében és lebonyolításában.
e. Közreműködés a védekezéssel kapcsolatos szakmai döntésekben.
f. Részvétel a kitelepítési, kimenekítési, befogadási és visszatelepítés feladatokban.
g. Közreműködés a vis maior eljárásokban, a károk felmérésében és a helyreállítási-, újjáépítési tevékenységek ellenőrzésében.
h. Közreműködik a településre érkező segélyszállítmányokkal és adományokkal kapcsolatos feladatokban.
i. Ár- és belvízvédelemmel kapcsolatos feladatok ellátása.