Betegápolási támogatás
Közzétételi egység: A hatósági ügyek intézésével kapcsolatos adatok
A 18. életévét betöltött tartósan beteg hozzátartozójának az ápolását, gondozását végző személy részére nyújtott támogatás.
Az ügyet intéző iroda: Jogi és Hatósági Iroda Szociális csoport
Címe: Eger, Kossuth Lajos utca 28.
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfő: 13.00-16.00,
Szerda: 8.00- 12.00 és 13.00 – 17.00,
Péntek: 8.00-12.00
Ügyintéző: Babkáné Kocsis Olga 36/521-994; Hajduné Tóth Erika 36/523-764
Igénylő: egri lakóhellyel rendelkező jogosultak
Az ügyintézés kezdeményezhető: Személyesen ügyfélfogadási időben vagy írásban, postán erre a célra rendszeresített formanyomtatványon.
Ügyintézési határidő: Sommás eljárásban 8 nap, fellebbezést, méltányossági kérelmet a kézhezvételtől számított 15 napon belül Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűléséhez címzetten, de Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportjánál lehet benyújtani.
Az ügyintézés díja: -
Kapcsolódó dokumentumok, nyomtatványok, kitöltési útmutatók:
KÉRELEM rendszeres települési támogatás megállapítása iránt
Orvosi igazolás betegápolási támogatáshoz
Illetékesség: a hivatkozott 7/2015. (II. 27.) önkormányzati rendelet alapján
Ügyfél jogai és kötelezettségei: a hivatkozott7/2015. (II. 27.) önkormányzati rendelet alapján
Az alkalmazott jogszabályok:
• 1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról,
• 63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól
• 7/2015. (II. 27.) önkormányzati rendelet a települési támogatás megállapításáról, kifizetésének, folyósításának rendjéről, valamint felhasználásának ellenőrzéséről
Szükséges iratok: személyazonosság igazolására alkalmas okmány, lakcímkártya, ápoló és ápolt személy családja jövedelmének igazolása, ápolás előtti jövedelemszerző tevékenység – tevékenység típusa szerinti- igazolása, ápolás szükségességét megállapító háziorvos igazolása