Városüzemeltetési feladatokkal kapcsolatos észrevételek
Létrehozva:
2013. március 13. |
Utoljára frissítve:
2024. április 23.
Közzétételi egység: A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
- Lakosságot érintő városüzemeltetési feladatokkal kapcsolatos bejelentések, javaslatok, észrevételek.
- Rövid leírás: Lakosságot érintő városüzemeltetési feladatokkal kapcsolatos bejelentések, javaslatok, észrevételek megtétele.
- Az ügyet intéző iroda: Városüzemeltetési Iroda, Üzemeltetési Csoport
- Címe: 3300 Eger, Dobó István tér 2.; Telefonszám: 36/523-746, 36/523-747;
- e-mail: varosuzemeltetes@ph.eger.hu
- Ügyfélfogadási időpontok:: Hétfő: 13.00 -16.00, szerda: 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.00, péntek: 8.00 - 12.00
- Ügyfél joga és köteletettsége: a hivatkozott jogszabályok szerint
- Ügyintézők: Csoport tagjai szignálás alapján
- Igénylő, kötelezett: Bejelentő, észrevételező
- Az ügyintézés kezdeményezhető: Bejelentő lapon, egyéb levélben (postai úton, személyesen, e-mailban)
- Ügyintézési határidő: 30 nap
- Az ügyintézés díja: -
- Kapcsolódó dokumentumok, nyomtatványok, kitöltési útmutatók: bejelentő, észlelő lap
- Az alkalmazott jogszabályok: -
- Szükséges iratok: -