I. Szervezeti, személyzeti adatok
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény, a közérdekű adatok elektronikus közzétételére, az egységes közadatkereső rendszerre, valamint a központi jegyzék adattartalmára, az adatintegrációra vonatkozó részletes szabályokról szóló 305/2005. (XII. 25.) Korm. rendelet, valamint a közzétételi listákon szereplő adatok közzétételéhez szükséges közzétételi mintákról szóló 18/2005. (XII. 27.) IHM rendelet szabályaira figyelemmel a közérdekű adatok megismerésére irányuló igények az alábbiak szerint kerülnek közzétételre.
ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA
I. Szervezeti, személyzeti adatok
1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, a honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot törlendõ
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot törlendõ
3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcím)
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot törlendõ
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve , elérhetősége (telefon és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot törlendõ
5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot törlendõ
6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot 1 évig archivumban tartásával
7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon és telefax száma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot 1 évig archívumban tartásával
8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, alapító okirata, kezelő szervének tagjai
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot 1 évig archívumban tartásával
9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot 1 évig archívumban tartásával
10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot 1 évig archívumban tartásával
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala lapot nem alapított
11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek,ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv 1. pontban meghatározott adatai
Frissítés: A változásokat követõen azonnal
Megõrzés: Az elõzõ állapot 1 évig archívumban tartásával