Hirdetmény
igazgatási szünet elrendeléséről
Eger MJV Önkormányzata Közgyűlése 520/2022 (XI. 24.) határozatában foglaltak szerint, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján
Eger MJV Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén
2022. december 23. napjától 2023. január 6. napjáig
téli igazgatási szünetet rendel el.
Az igazgatási szünet alatt a Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel!
Kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyben elérhető e-mail: ugyelet@ph.eger.hu
Az igazgatási szünet időtartama az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható ügyfélkapun keresztül illetőleg postai úton!
A különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelete 3. § (2) bekezdés a) pontja alapján az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatalban folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.
2023. január 09-tól a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.
Szíves megértésüket ezúton köszönjük.
Eger, 2022. november 24.
Dr Bánhidy Péter
jegyző