Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 22. | Zénó

EFER fizetési szolgáltatás szünetelése

Létrehozva: 2023. december 01.  |  Utoljára frissítve: 2023. december 01.

Az Elektronikus Önkormányzati Portálról elérhető online bankkártyás fizetési szolgáltatás 2023. 12. 31-től ideiglenesen nem lesz elérhető.


A 2023. november 13-i Közgyűlés döntött arról, hogy Eger Megyei Jogú Város Önkormányzatának számlevezető pénzintézete 2024. január 1-jétől a MBH Bank Nyrt. lesz, így az átállás és a pénzügyi évváltás miatt az EFER rendszer - online bankkártyás fizetés - 2023. december 31-től előre láthatóan 2024. január közepéig nem lesz elérhető, ebben kérjük megértésüket.

 

Az adófizetést ezen időszak alatt utalással lehet teljesíteni. Az aktuális 2024. január 1-jétől élő ÚJ (!) adófizetésre szolgáló számlaszámok 2023. december közepétől honlapunkon lesznek megtalálhatóak. Számlaszámok : Eger.hu Kérjük, hogy a Raiffeisen Bank számlaszámait (12033007- .......) 2024. évtől ne használja adófizetésre!

 

Az Elektronikus Önkormányzati Portál (EÖP) E-ÖNKORMÁNYZAT (lgov.hu) az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, az adózók ezen keresztül intézhetik ügyeiket a nap 24 órájában. Elektronikusan nyújthatók be például az E-Önkormányzati Portálról E-ÖNKORMÁNYZAT (lgov.hu) különféle kérelmek, adóbevallások, adatbejelentések, változásbejelentések és itt az adóbefizetés is teljesíthető.

 

Igénybe vehető (EÖP) elektronikus ügyintézési szolgáltatások:

 

Adóegyenleg lekérdezés: Az ügyfél lekérheti Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóságához tartozó helyi adó (iparűzési adó, építményadók, idegenforgalmi adó) és más önkormányzati hatáskörbe tartozó adóinak egyenlegét.

 

Ügyindítás: Az ügyindítás tulajdonképpen nem más, mint egy elektronikus űrlap benyújtása. Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata és az adott adóügy vagy más közigazgatási ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi az ASP Központba. A Központ továbbítja Eger MJV Polgármesteri Hivatal iratkezelőjének a benyújtott űrlapot, amely érkezteti, és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe és eljut az ügyintézőhöz. Az ügyindítás bejelentkezéshez kötött szolgáltatás.

 

Bevallás lekérdezés: A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az adott önkormányzati ASP ADÓ szakrendszerben rögzített bevallások adatait saját nevükben, általuk képviselt adózó - más természetes személy, egyéni vállalkozó vagy gazdasági társaság - nevében.

 

Adók, díjak, illetékek befizetése
A szolgáltatás használatával /EFER/ lehetősége nyílott arra, hogy a kiválasztott önkormányzat felé az adó- és illetékfizetési kötelezettségeket elektronikus úton díjmentesen teljesítse az érintett adózó.

 

Az E- Önkormányzati Portál működéséről további részletekről ITT olvashatnak.

 

Eger, 2023. december hó

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!