Pályázati felhívás
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata nyílt pályázatot ír ki Eger Megyei Jogú Város közigazgatási területén utasvárók, mint reklámberendezésekkel ellátott funkcionális célú utcabútorok cseréjére, új várók telepítésére, és üzemeltetésére
Letölthető melléklet - utasvárók helyszínei
Az Kiíró neve, címe, telefon- és telefaxszáma (e-mail)
Hivatalos név: Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata
Cím: 3300 Eger, Dobó I. tér 2.
Képviseli: Habis László polgármester
Kapcsolattartásra kijelölt:
Eljáró: dr. Nagy-Holló Eszter jogász
Telefon: +36 36 523-775
Fax: +36 36 523-751
E-mail: hollo.eszter@ph.eger.hu
1. A pályázat tárgya:
Eger Megyei Jogú Város közigazgatási területén az Önkormányzat kizárólagos tulajdonát képező, illetve kezelésében lévő közterületi besorolású területen 40 darab utasváró cseréje és azokban várónként legfeljebb 2 db CityLight reklámeszköz elhelyezése. A meglévő utasvárók cseréje mellett maximum két ütemben az utasvárók számának bővítése, legfeljebb 28 helyszínen.
A telepítendő utasvárók, mint funkcionális célokat szolgáló utcabútorként működő hirdető-berendezések, meg kell hogy feleljenek a településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. törvény, valamint a végrehajtására kiadott a településkép védelméről szóló törvény reklámok közzétételével kapcsolatos rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 104/2017. (IV. 28.) Korm. rendeletben foglaltaknak. A telepítésük előtt Eger településképi védelméről szóló 6/2018. (II. 23.) önkormányzati rendelet alapján településképi bejelentési eljárás lefolytatása kötelező.
Részletes feltételek:
• Az Önkormányzattal egyeztetett és kijelölt buszmegállókban a már meglévő utasvárók cseréje, és új utasváró pavilonok telepítése, melynek terveztetése engedélyeztetése, telepítése és üzemeltetése a nyertes pályázó feladata. Az önkormányzati tulajdonú, cserére szánt buszvárók bontását a pályázó, a szállítását és elhelyezését az önkormányzat végzi. Az utasváró terveztetése, engedélyeztetése, telepítése a nyertes pályázó saját költsége, az utasváró tulajdonjoga a nyertes pályázóé marad. Amennyiben az utasváró teljes alapterületén meglévő szilárdburkolat van, abban az esetben a telepítés és burkolat helyreállítás teljes költsége a nyertes pályázót terheli.
• Az utasvárókban maximum 2 db CityLight reklámeszköz elhelyezése, melynek reklámfelületeit a szerződés időtartama alatt a nyertes pályázó hasznosítja, azonban a ki nem használt szabad reklámfelületet a szerződés időtartama alatt helyi programok népszerűsítésére biztosítja az Önkormányzatnak
• Az utasvárókban önkormányzati „infovitrin" elhelyezésre, melyet az önkormányzat kizárólagosan és saját közérdekű céljaira használhat. Az infovitrin legyen képes technikai fejlesztésre, mely okosmodulokkal kiegészíthető (Pl: elektronikus utastájékoztató eszköz),
• Az utasváró minimálisan világítással rendelkezzen, telefontöltővel történő ellátás a bírálat során előnyt jelent. A világítás és a töltés energiaigényét a cég viseli. A nyertes pályázó minden utasváróba köteles direkt fogyasztásmérőt elhelyeztetni, a felszerelés költségét a nyertes pályázó vállalja. Az áram rendszerhasználati, valamint fogyasztási díjának megfizetésére nyertes pályázó a közszolgáltatóval közvetlenül köt szerződést.
• Az utasvárók üzemeltetése, karbantartása a nyertes pályázó feladata, melyért az Önkormányzat üzemeltetési és karbantartási átalánydíjat fizet. Az üzemeltetés magában foglalja a havonta legalább 1 alkalommal történő tisztítást (graffitik, illegális ragasztások és egyéb szennyeződés eltávolítását is!); a karbantartást, a várók üvegeinek, ülőkéinek cseréjét, pótlását rongálás esetén is, valamint az utasvárók vonatkozásában a balesetveszélyes helyzetek 48 órán belüli elhárítását.
• A nyertes pályázó az utasvárók által igénybe vett terület után közterület-használati díjat fizet Önkormányzat részére az Eger településképi védelméről szóló 6/2018. (II. 23.) önkormányzati rendelet alapján naptári évvel megegyező éves elszámolás szerint. Önkormányzat a buszvárók üzemeltetésének és karbantartásának díját nyertes pályázó felé szintén éves elszámolás szerint fizeti meg, a díj mértéke, mint éves szinten meghatározott átalánydíj, a pályázati ajánlat tárgya. A megállapodásban rögzített éves átalánydíjon felül a nyertes pályázó többlet díjigénnyel a Kiíró felé nem léphet fel, azonban a nyertes pályázóval kötendő megállapodásban a felek a díjak időszakos felülvizsgálatának lehetőségéről, időszakáról és mértékéről rendelkezni fognak.
• Önkormányzat a nyertes pályázóval pályázat tárgyára és a közterület-használatra vonatkozóan megállapodást köt. A megállapodás 15 éves időtartamra szól, kezdő napja a nyertes pályázóval kötött szerződés aláírásának napját követő hónap első napja.
Az utasváró műszaki paraméterei:
• Beépített alapterület nagysága: cc 7 m2
• Lefedett alapterület nagysága: cc 10 m2
• Alapozás, rögzítés: minden esetben a helyi adottságok és közművek figyelembe vételével
• Fémfelületi kiképzés: tűzihorganyzás, tartós, rugalmas, UV sugárzásnak ellenálló felületkezeléssel
• Vázszerkezet: négyszög keresztmetszetű acél zártszelvény tartóoszlopok
• Tetőszerkezet: min. 10 mm falvastagságú edzett biztonsági üveg tetőfedés, esővíz elvezető tetőtartókkal, az utasváró hátsó részén elhelyezett szabadon álló vízelvezető csővel
• Üvegezés: min. 8 mm falvastagságú edzett biztonsági üveg, biztonsági jelöléssel ellátva
• Ülőhelykialakítás: 3-5 férőhelyes pad, rács, lemez vagy nemes fa ülőfelülettel
• Reklámvitrin: CityLight vitrin egy vagy kétoldalas kivitelben, belső megvilágítással, biztonsági üvegezéssel, bevizsgált (OMTKI által) Méret: 150*1300*1860 mm
2. Bírálati szempontok:
Pályázók értékelési szempontként az éves üzemeltetési átalánydíj mértékét (nettó + ÁFA forint összegben megadva) kötelesek megadni. Az ajánlatkérő a bírálat során az átalánydíj és a pályázó által fizetendő éves közterület-használati díj különbözetét kiszámítva az Önkormányzat számára legelőnyösebbet (legalacsonyabbat) preferálja.
Előnyt jelent:
Alvállalkozó alkalmazásának minél kisebb aránya.
Az utasváró mobiltöltővel való ellátása.
Az utasvárók cseréjének és a bővítésnek mielőbbi befejezése.
3. Műszaki-szakmai és pénzügyi-gazdasági alkalmassági feltételek:
3.1. Műszaki-szakmai alkalmasság:
• A pályázónak rendelkeznie kell legalább 5 éves outdoor média tapasztalattal Igazolási mód: referencialevél, amely tartalmazza a szerződő partner adatait, a részére végzett outdoor média tevékenységet.
• a pályázó rendelkezzen az utasvárók üzemeltetéséhez szükséges személyi és tárgyi feltételekkel, eszköz és járműparkkal, saját alkalmazásában álló szakemberekkel. Igazolási mód: részletes nyilatkozat a meglévő szakember állomány, a karbantartáshoz szükséges eszköz és járműpark meglétéről.
3.2. Pénzügyi-gazdasági alkalmasság
3.2.1. Köztartozás-mentesség igazolása (90 napnál nem régebbi okirattal)
3.2.2.Pénzügyi alkalmasságának igazolására csatolja a számvitelről szóló 2000.évi C. törvény előírása szerint az előző 2 év (2017-2018 év) pályázóra vonatkozó beszámolási kötelezettségének megfelelő dokumentációit, (összevont/konszolidált/éves beszámoló, éves beszámoló, egyszerűsített éves beszámoló, egyszerűsített mérleg).
3.2.3. A képviseletre jogosult aláírási címpéldánya
4. Pályázat benyújtási határidő: 2019. június 17. (hétfő) 15 óra
5. A pályázat benyújtásának helye/címe:
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Dr. Nagy-Holló Eszter Jogi és Hatósági Iroda jogi csoportvezető
3300 Eger, Dobó tér 2.
(I. emelet 12. szoba)
6. Csatolandó dokumentumok, egyéb feltételek:
6.1 A pályázathoz csatolandó nyilatkozatok, igazolások
o Pályázat – a bírálati szempontként megjelölt átalánydíj feltüntetésével
o Nyilatkozat, hogy a pályázó nem áll végelszámolás alatt, ellene csőd, illetve felszámolási eljárás nincs folyamatban.
o Nyilatkozat a pályázati feltételek megismeréséről és elfogadásáról.
o a 3. pontban foglalt igazolások, dokumentumok
6.2 A pályázatokat zárt borítékban, 2 példányban, valamint elektronikus adathordozón (valamennyi nyilatkozatot és mellékletet is tartalmazóan) kell beadni „utasvárók cseréje pályázat" jeligével. A pályázatokat a fenti határidőig papír formátumban postán vagy személyesen kell benyújtani a megjelölt címre. A pályázat nyelve magyar. Személyes benyújtásra munkanapokon hétfőtől-csütörtökig: 9 és 15 óra között, pénteken 9 és 11 óra között van lehetőség.
6.3 Pályázó a pályázatban közölt üzleti titkok nyilvánosságra hozatalát megtilthatja. Az ajánlattevő neve, székhelye, az általa kért ellenszolgáltatás összege és a teljesítési határidő nyilvánosságra hozatala nem tiltható meg, mint ilyen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek és a közpénzek felhasználásával, a köztulajdon használatának nyilvánosságával, átláthatóbbá tételével és ellenőrzésének bővítésével kapcsolatos szabályokról szóló 44/2003. (XI.28.) EMJV Kgy. önk. rendeletnek megfelelően – nyilvános és ilyenként önkormányzat részéről nyilvánosságra hozandó.
7. Tárgyalás, hiánypótlási lehetőségek, vagy annak kizárása:
Kiíró a pályázati eljárásban részt vevő pályázókkal való tárgyalás lehetőséget fenntartja. Kiíró a hiánypótlás lehetőségét kizárja.
8. Egyebek:
• Az önkormányzat fenntartja azt a jogot, hogy a pályázatot – az eljárás bármely szakaszában – indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
• A pályázat lefolytatása Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének az Eger településképi védelméről szóló 6/2018. (II. 23.) önkormányzati rendelete, valamint az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásról szóló 35/2015.(X.30.) önkormányzati rendelete alapján történik.
• A pályázat nyerteséről való döntést Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Városképi és Környezetvédelmi Bizottsága, és Városgazdálkodási Bizottsága együttes ülésen, a pályázat beadási határidejét követő 60 napon belül hozza meg.
A pályázati kiírás melléklete a telepítendő utasvárók helyszínének listája.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást ad a kapcsolattartóként megjelölt személy.
Eger, 2019. május 24.
Habis László
polgármester