Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 23. | Viktória

Helyi adóügyek intézése az igazgatási szünet alatt

Létrehozva: 2022. december 21.  |  Utoljára frissítve: 2022. december 21.

(Igazgatási szünet: 2022. december 23-tól - 2023. január 6-ig)


Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése a 2022. november 24-i ülésnapján a Polgármesteri Hivatal 2022. évi munkarendjében téli igazgatási szünetet rendelt el, mely 2022. december 23. napjától - 2023. január 6. napjáig tart. Ennek értelmében idén az utolsó munkanap 2022. december 22-én (csütörtökön) lesz, az első munkanap pedig 2023. január 9-én.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az igazgatási szünet időtartama nem számít bele az előtte folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe, így ezen ügyekben a határidő automatikusan meghosszabbodik. Az igazgatási szünet ideje alatt érkező beadványokat hivatalunk 2023. január 9-i nappal érkezteti.

 

Az elektronikus ügyintézés /Elektronikus Önkormányzati Portál/ az igazgatási szünet időtartama alatt teljes egészében elérhető. Így, az adózók zavartalanul tudják ügyeiket elektronikusan indítani.

 

Felhívjuk a figyelmet arra is, hogy az igazgatási szünet időtartama alatt, illetve későbbiekben e-mail-en érkező bejelentések, kérelmek, űrlapok nem minősülnek elektronikus útnak, így azokat nem áll módunkban befogadni! Tájékoztatjuk Önöket, hogy e-mail-en érkező kérdésekre csak általános – adótitkokat nem tartalmazó - válaszokat áll módunkban adni.

 

Az Elektronikus Önkormányzati Portál (EÖP) E-ÖNKORMÁNYZAT (lgov.hu) az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, az ügyfelek ezen keresztül intézhetik ügyeiket a nap 24 órájában. Gazdálkodók (közte az egyéni vállalkozóknak) kötelező az elektronikus kapcsolattartás. Az elektronikus kapcsolattartási kötelezettség azt jelenti, hogy az ügyfél iratait a tárhelyén keresztül vagy valamely elektronikus felület igénybevételével (különféle ASP űrlap nyomtatványok) juttatja el az önkormányzati adóhatósághoz és az Adóiroda is ugyanilyen módon juttatja el az iratokat, döntéseket az adózónak/ügyfeleknek. Ezen túl magánszemély ügyfél bármikor kérheti, hogy a hivatal vagy önkormányzat vele elektronikusan tartson kapcsolatot olyan ügyekben, amelyeknél az elektronikus kapcsolattartás lehetséges. (További részletekről honlapunkon olvashatnak)

 

Elektronikusan nyújthatók be például az E-Önkormányzati Portálról E-ÖNKORMÁNYZAT (lgov.hu)  különféle kérelmek, adóbevallások, adatbejelentések, változásbejelentések, vagy ePapír szolgáltatás e-Papír (gov.hu) útján is érkezhetnek egyedi kérelmek stb.

 

Előre is köszönjük szíves közreműködését.

 

Eger, 2022. december 21.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóság



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!