2020. május 28. | Emil
Eger.hu

Szünetel a személyes ügyfélfogadás

Létrehozva: 2020. március 18.  |  Utoljára frissítve: 2020. március 26.

A VESZÉLYHELYZETRE TEKINTETTEL ÖNKORMÁNYZATI ADÓÜGYEKBEN 2020. MÁRCIUS 19-TŐL HATÁROZATLAN IDEIG SZÜNETEL A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS


Kérjük, hogy a koronavírus járvány megelőzése érdekében az infokommunikációs (internet, telefon) eszközöket szíveskedjék igénybe venni!

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága (Adó Iroda) felhívja a lakosság és a vállalkozások figyelmét, hogy 2020. március 19-től a hivatali ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

 

Kérjük, hogy a járvány megszűnéséig adóügyeiket kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül!

 

Az ügyintézés során használhatják a központi telefonszámot, vagy közvetlenül az Adó Iroda számait https://www.eger.hu/hu/adougyek  és kérem, tekintsék meg a www.eger.hu honlapon https://www.eger.hu/hu/adougyek/tajekoztatok  található ügyféltájékoztatókat is.

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy az elektronikusan ügyindítás, e-fizetés nem csupán az ügyfelek számára jelent biztonságos ügyintézési lehetőséget, de az ügyintézők számára is biztosíthatja majd az otthoni munkavégzés lehetőségét.

 

Az E-önkormányzat portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

 

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható. Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.

 

Így kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval összefüggő nyomtatványt szeretne, elsősorban használja az Elektronikus Önkormányzati Portált, illetve honlapunkat.

 

Ha információt szeretne, hívhatja központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készéggel állnak az Ön rendelkezésére!

 

A munkatársak az adózók neve betű szerinti leosztása alapján végzik feladataikat, erről jelen tájékoztató végén találnak részletes tájékoztatást és telefonmelléket, valamint email elérhetőséget, hogy az Ön ügyében mely ügyintézőt célszerű keresni. (Lásd: a linket a tájékoztató végén)

 

Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett. E-mail cím:ado@ph.eger.hu

 

E-papír szolgáltatás igénybevételével olyan ügyekben kezdeményezhető elektronikus ügyindítás, amelyek elektronikus benyújtását nem zárja ki jogszabály, valamint nincs rá rendszeresített elektronikus űrlap.


Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel. Az ügyindításhoz kattintson a Bejelentkezés gombra és adja meg a megjelenő KAÜ-felületen az ügyfélkapus felhasználónevét és jelszavát. A megjelenő e-Papír oldalon különböző témák és ügytípusok közül választhat. Az e-papír szolgáltatás https://epapir.gov.hu / KAÜ bejelentkezést követően vehető igénybe.


ePapír benyújtás: Címzett: EGER MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Témacsoport: Önkormányzati igazgatás, Ügytípus: Adóügyek

 

A teljes cikket, és a munkatársak elérhetőségét itt találja.

 

Jó egészséget kívánunk minden egri polgárunknak, egyben előre is köszönjük szíves megértését és türelmét!

 

Eger, 2020. március 18.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza